۱۳۸۸ آبان ۹, شنبه

ترفند بالابردن سرعت اینترنت

ترفند های کامپیوتر:
يه ترفند درمورد افزايش سرعت اينترنت رو تا۹۱۲کيلو بايت بگم
براي افزايش سرعت اينترنت به 115 ابتدا روي my computer راست كليك كرده وگزينه properties روانتخاب كنيد حالا از برگه Hardware در قسمت Device Mnager كليدDevice Manager رو بزنيد
حالا درقسمت سمت چپDevice Manager روي Modems دابل كليك كنين و بر روي مودمي كه با اون Connect ميشين راست كليك كنين و گزينه properties روانتخاب كنين حالا در برگه Advanced ودرقسمت Extra Settings کادر خالی عبارت AT&FX رو تايپ كنين و ok رو بزنيد و سیستم را خاموش کنید وحالابرای افزایش سرعت تا۹۱۲ باید به سروقت شمار گیر خود رفته ورویش راست کلیک کرده وروی Properties را بر کلیک کرده در صفحه که باز می شوداز سرقسمت General بر روی گزینهconfigure کلیک کرده ودر صفحه که با مشود جلویMaximum speed سرعت را از ۱۱۵۰۰به ۹۱۲۶۰۰ تغییر می دهیمحالا شما هر وقت به سرعت اینترنتنگاه کنید ۹۱۲ رامی بینید

۸ نظر:

  1. چه خوب دستت درد نکنه

    پاسخحذف
  2. باور کنین تلفن دستمه ازهی دارم به هرکی میشناسم میزنگم ببینم به نظرشون مشکل ار چیه فکر کنم مشکل از همون لودینگ اوله آخه بدبختی اینه بلاگفا هم اجازه تغییرات نمیده اصلا با دنیا قطع ارتباط شدم مسیجام هم ارسال نمیشه.دنبال حل مشکل هستم

    پاسخحذف
  3. محسن ما که تو ایران مشکل سرعت اینترنت نداریم!
    به کوری دشمنان ، سرعت اینترنت ایران روز به روز داره بهتر میشه
    .
    ولی خوب کاری کردی گفتی
    به درد فارسی زبانانی که در دیگر نقاط دنیا رندگی میکنند میخوره!
    .
    به کسی نگیا:
    من که وینوز 7 دارم چیکار کنم؟!
    نخند...برا خودم که نمیخوام...

    پاسخحذف
  4. نه مهسا خانم امروز ساعت 8 شب اتفاقی در کافی نت بودم وبلاگ وصل شد فکر کنم این مشکل از دستگاه های هست که در روی دکل های مخابرات گذاشته اند وکارشان فرستادن امواج مخالف روی ماهواره و اینترنت و موبایل و هر فرکانسی که در راستای آن موجود باشد و بیشتر مناسبتی
    البته من که این را نگفتم

    پاسخحذف
  5. متین جان من که بلاخره به خاطر پاره ای از مشکلات باید یه تک پا بروم اون طرف و بیام

    پاسخحذف
  6. آقا محسن عسل دخترتونه؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  7. نه دختر دادش ام اما خیلی دوست اش دارم انشاالله ساعت25!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  8. ماشالا نازه آدم دلش میخواد لپشو بکشه. تولدشو تبریک بگین

    پاسخحذف