۱۳۸۸ آبان ۲۳, شنبه

جوک


يه دو قلو بعد 9 ماه بدنيا نميان !

ميرن سونوگرافی میبینن

پسره بند نافشو انداخته دور گردن دختره

ميگه : جووووووون داداش اگه بذارم لخت بری بيرون .

یه بنده خدایی پاش درد میکرد

استامینوفن میذاره تو جورابش !

طرف تو مشهد بچش گم ميشه نذر می كنه و ميگه :

يا امام رضا دستم به دامنت ، بچم پيدا بشه ، ديگه غلط كنم بيام مشهد !

یه مرده پسرشو میذاره دانشکده افسری ، رفقاش بهش میگن :

بابا این که درسش خوب بود ، میذاشتی دکتری مهندسی چیزی می شد ،

مرده میگه : آخه میخوام وقتی درسش تموم شد با هم کلانتری باز کنیم .

گرگه ميره دم در خونه شنگول و منگول ميگه : منم منم مادرتون زود باشين در رو باز كنين.

شنگول ميگه : دروغ نگو ما آيفون تصويری داريم !

یکی میره دکتر ، میگه آقای دکتر من دچار فراموشی شدم ،

دکتر می پرسه چند وقته ؟ میگه چی چند وقته ...!

گدايی زنگ خونه پيرزنی رو می زنه

پير زن میگه : باز اومدی گدايی ؟

گدا هم جواب می ده : پس توقع داشتی بيايم

خواستگاری !

به خسیس میگن شیرین تر از عسل چی خوردی ؟

میگه ترشی مفتی ...!

۲ نظر:

  1. وای این بچه چه خوشگله......
    راستی من اول من اول.ببین همیشه من اولم.
    خوب بود شاد شدم وبلاگت هم قشنگ شده از رنگش خوشم اومد راستی کاش خبراتو فعلا واسه متین بفرستی فعلا وبلاگ دسته متینه من نمیخوام هرج و مرج بشه تا یه جورایی کارای وبلاگ بیاد دست 2تامون

    پاسخحذف
  2. یه کم از دستا انتقادا و غرغر کردنه بعضیا خستم میخوام یه کوچولو چند روز از مسئولیتا فرار کنم فقط چند روز

    پاسخحذف